Όλη η χώρα στο «σφυρί» - Λάφυρο στα γερμανικά συμφέροντα 14 αεροδρόμια - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Τετάρτη, Αυγούστου 19, 2015

Όλη η χώρα στο «σφυρί» - Λάφυρο στα γερμανικά συμφέροντα 14 αεροδρόμια


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΟΥΛΙΑΣ

Η πρώτη αποκρατικοποίηση επί ΣΥΡΙΖΑ, είναι γεγονός παρά τις προεκλογικές εξαγγελίες σχετικά με τον τρόπο εκποίησης των αεροδρομίων.

Στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης δημοσιεύθηκε σήμερα (18-8-2015) η απόφαση με την οποία εγκρίνεται από τη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ, η υπογραφή της Σύμβασης Παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, στην κοινοπραξία Fraport AG − Slentel Ltd.

Τα αεροδρόμια αυτά είναι της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.

Η… »Πρώτη φορά Αριστερά», ακολουθεί επάξια τις τακτικές των προηγούμενων κυβερνήσεων και έναντι πινακίου φακής ξεπουλά τα… ασημικά της χώρας. Ολες οι ιδιωτικοποιήσεις και οι πωλήσεις δημοσίων οργανισμών γίνονται στο όνομα του δημοσίου συμφέροντος και είναι απορίας άξιον ποιος καθορίζει και με ποιους όρους ποιο είναι αυτό το συμφέρον.

Το βασικό επιχείρημα των κυβερνώντων είναι ότι η χώρα θα ξεχρεώσει και παράλληλα θα έρθει η πολυπόθητη ανάπτυξη! Μόνο που η ανάπτυξη δεν μπορεί να έρθει με το ξεπούλημα. Είναι πασιφανές πως «παιχνίδι» στήθηκε με προσεκτικά βήματα. Πρώτα υποβαθμίζουν και εξαθλιώνουν υγιείς δημόσιες επιχειρήσεις, στην συνέχεια τις παραχωρούν σε ιδιώτες με ευτελή τιμήματα και σε πολλές περιπτώσεις με θολές και αμφισβητούμενης διαφάνειας συμβάσεις.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση, το καταβαλλόμενο τίμημα από πλευράς Fraport, ανέρχεται στα 1,23 δισ. ευρώ. Η απόφαση υπογράφεται από τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκη και τους υπουργούς Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτο, Οικονομίας Γ. Σταθάκη και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Σκουρλέτη, προχωρώντας στην υλοποίηση του σχετικού διαγωνισμού με τον οποίο προτιμητέος επενδυτής είχε ανακηρυχθεί η κοινοπραξία Fraport AG − Slentel Ltd.

Κύριος μέτοχος της εισηγμένης Fraport είναι το γερμανικό ομόσπονδο κρατίδιο της Έσης (31,35%), ενώ ακολουθούν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Έσης (20,2%), η αεροπορική εταιρεία Lufthansa (8,45%) και η αυστραλιανή επενδυτική εταιρεία Rare Infrastructure Limited.
Η Fraport δεν εξαγοράζει τυχαία τα εν λόγω αεροδρόμια. Σύμφωνα με τα εσωτερικά δεδομένα της Ελληνικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ο αριθμός των πτήσεων αυξήθηκε, στα 14 αεροδρόμια που εποφθαλμιά η Fraport, μόνο πέρυσι, στις πάνω από 188.000, μια αύξηση της τάξης του 13,8%, ο δε αριθμός των επιβατών αυξήθηκε σε περισσότερο από 22 εκατομμύρια, μια αύξηση της τάξης του 19%.

Η Lufthansa επιβεβαίωσε ότι αυτό μπορεί να είναι μια εξαιρετικά κερδοφόρος κίνηση για την Fraport. Η Lufthansa Consulting γνωρίζει καλά τα οικονομικά στοιχεία των 14 αεροδρομίων, αφού είναι «σύμβουλος» του Ελληνικού Δημοσίου σε ότι αφορά τις ιδιωτικοποιήσεις. Η Lufthansa, μια εταιρία παγκόσμιος κολοσσός στις αερομεταφορές, εδρεύει στην Φρανκφούρτη , όπως άλλωστε και η Fraport….
Είναι σημαντικό να σημειώσουμε οτι τα σημαντικά κέρδη που εμφανίζουν αυτά τα 14 αεροδρόμια, στην ουσία αντί να διοχετεύονται στα ελληνικά δημόσια , θα πηγαίνουν κατευθείαν σε Γερμανικά δημόσια ταμεία.

Την αντίθεση τους στη δρομολογούμενη εκποίηση των 14 Περιφερειακών Αερολιμένων εκφράζουν, με ερώτηση τους, στις 27 Ιουλίου, προς τους αρμόδιους υπουργούς, 29 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Σύμφωνα με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, «η Fraport AG – Slentel Ltd για τη συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση, θα πληρώσει εφάπαξ στο ελληνικό δημόσιο 1,234 δισ. ευρώ, τη στιγμή που η γερμανική εταιρεία διαχείρισης του αερολιμένα Αθηνών (Hochtief), χρωστάει 1,4 δισ. ΦΠΑ στο κράτος. Τα 1,234 δισ. ευρώ ισοδυναμούν με τα τριετή καθαρά έσοδα του κράτους από τα αεροδρόμια».

«Ο ιδιώτης, ενώ στη σαρανταετία θα εισπράξει πάνω από 22 δισ. ευρώ, θα αποδώσει στο κράτος μόνο 3,85 δισ., την ίδια στιγμή που το δημόσιο μόνο από το «σπατόσημο» θα έχει στη σαρανταετία έσοδα 8 δισ. ευρώ».

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΒΙΣΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ. ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Επίσης ο κ. Τσίπρας είχε προβεί κατά καιρούς και σε δηλώσεις για το ξεπούλημα της Δημόσιας Περιουσίας.

Α. Τσίπρας: «Με το ξεπούλημα των υποδομών: λιμάνια, αεροδρόμια, βουνά και παραλίες, δεν έχετε σκοπό φεύγοντας να παραδώσετε κράτος» υποστήριξε και συνέχισε: «Παραλάβατε κράτος, θα παραδώσετε αποικία των μεγάλων συμφερόντων και της διαπλοκής που καιροφυλακτεί και βιάζεται να ξεκοκαλίσει έναντι πινακίου φακής, πριν αναλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ τις δημόσιες επιχειρήσεις και υποδομές».

Είπε ακόμη: «Μην θεωρείτε ότι εμείς σε αυτή την ιστορία θα είμαστε οι χρήσιμοι ηλίθιοι και θα σπεύσουμε να επωμιστούμε το βάρος μιας κατεστραμμένης οικονομίας και χώρας, θεωρώντας αυτά τα εγκλήματα τετελεσμένα. Να σας αφήσουμε να παίξετε το τελευταίο χαρτί -όπως λένε τζιμάνια σύμβουλοι πρωθυπουργού- το χαρτί της αριστερής παρένθεσης».

Τάδε έφη ο αντιμνημονιακός Τσίπρας πριν λίγους μήνες.

Κλέίνω με το εξής ερώτημα προς την »αριστερή» κυβέρνηση. Αφού οι ιδιωτικοποιήσεις και οι πωλήσεις δημοσίων οργανισμών είναι προς όφελος των πολιτών γιατί στην Ελλάδα δεν ήρθε η περίφημη ανάπτυξη τόσα χρόνια, αλλά αντιθέτως χρεοκοπήσαμε; Ποιον ωφέλησε όλο αυτό το «μεγάλο παζάρι» του ελληνικού πλούτου;

Αλλά είπαμε, »ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ»…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add