Μαρία Καβογιάννη: «Με μια αποτυχία, απελευθερώθηκα από τα Εγκλήματα» - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Τετάρτη, Μαΐου 17, 2017

Μαρία Καβογιάννη: «Με μια αποτυχία, απελευθερώθηκα από τα Εγκλήματα»


Η Μαρία Καβογιάννη είναι αυτό ακριβώς που δείχνει: Ενας άμεσος, γλυκός και ουσιαστικός άνθρωπος. Πιστός στην οικογένεια και τους φίλους της, που αγαπάει την τέχνη και δίνεται στη δουλειά της, που ψάχνει νέες εμπειρίες. Ισως γι΄αυτό να της ταίριαξε τόσο πολύ αυτός ο «Αλλος Κόσμος». 

«Γεννήθηκα στον Βύρωνα, στο ίδιο σπίτι που μένω τώρα με τους δικούς μου. Απ΄ έξω ήταν χωματόδρομος, γύρω γύρω αλάνες. Παίζαμε με τον αδελφό μου, όλα τα παιδιά μαζί. Οι γονείς μου ήταν πολύ ερωτευμένοι. Εχω πολύ χαρούμενες αναμνήσεις.

Μεγάλωσα με το σινεμά. Αρεσε πολύ στον πατέρα μου. Ολη την εβδομάδα περιμέναμε το Σαββατοκύριακο για να πάμε στο Σινέραμα, έναν κινηματογράφο στα Πατήσια, με τεράστια οθόνη. Λόγω της αγάπης του για το σινεμά, ο μπαμπάς μου μας κινηματογραφούσε συνέχεια με μια σούπερ 8. Τα έχω όλα αυτά και θέλω να τα μεταγράψω. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

add