1) Λουξ: Τα ελληνικά αναψυκτικά με 0% ζάχαρη, 60% λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Τρίτη, Μαΐου 16, 2017

1) Λουξ: Τα ελληνικά αναψυκτικά με 0% ζάχαρη, 60% λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C

 https://www.loux.gr/

«Το τοπίο αλλάζει» δηλώνει η Λουξ στη νέα διαφημιστική της καμπάνια, προϊδεάζοντας το κοινό για την αλλαγή που η εταιρεία είναι αποφασισμένη να φέρει στην αγορά των αναψυκτικών.

 Η Λουξ, η μεγαλύτερη ελληνική επιχείρηση αναψυκτικών και χυμών, έχει κατανοήσει από νωρίς τις σημαντικές εξελίξεις που σημειώνονται στην αγορά και δείχνει να βρίσκεται συνεχώς ένα βήμα μπροστά από τις νέες ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίες στρέφονται προς ένα περισσότερο φυσικό τρόπο διατροφής.


Το καλοκαίρι του 2016 η Λουξ παρουσίασε τη νέα της σειρά αναψυκτικών λουξ plus ‘n light. Σήμερα τα καινοτόμα αυτά αναψυκτικά αναπτύσσονται δυναμικά στην αγορά, χτίζοντας ένα πιστό καταναλωτικό κοινό. Ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες-τάσεις των καταναλωτών για ποιοτική απόλαυση προϊόντων, με λιγότερες θερμίδες, με τον πλέον φυσικό τρόπο, η Λουξ δημιούργησε την νέα γενιά προϊόντων λουξ plus ‘n light με 0% ζάχαρη, 60% λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C (στις γεύσεις: πορτοκαλάδα και λεμονάδα).

Τα λουξ plus ‘n light είναι τα πρώτα, και τα μοναδικά, αναψυκτικά στην ελληνική αγορά που περιέχουν μόνο φυσικά γλυκαντικά (σάκχαρα φρούτων, φρουκτόζη και γλυκαντικά φυτικής προέλευσης), χωρίς καμία αλλαγή στην γνώριμη και απαράμιλλη γεύση που χαρακτηρίζει το σύνολο των προϊόντων Λουξ, εισάγοντας μια νέα κατηγορία και μια ουσιαστική ανατροπή στην αγορά των light προϊόντων. Το τοπίο πράγματι αλλάζει.

Με τη νέα σειρά λουξ plus ‘n light, η Λουξ επιβεβαίωσε και πάλι τη δυνατή της θέση στην αγορά, υπενθυμίζοντάς μας γιατί είναι η εταιρεία με τα πιο δημοφιλή ελληνικά αναψυκτικά. Η σταθερή προσήλωση της στην ποιότητα και την καινοτομία έχει θέσει την επιχείρηση σε μία συνεχή αναπτυξιακή τροχιά παρά τις σημαντικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αγορά εξαιτίας της παρατεταμένης κρίσης.
Στο κέντρο ο Πλάτων Μαρλαφέκας, Διευθυντής Marketing & Εξαγωγών της Λουξ

Το 2015 ο κύκλος εργασιών της Λουξ ανήλθε σε 30 εκατ. ευρώ, ενώ το 2016 ο κύκλος εργασιών της ήταν 32 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση άνω του 6,5% με την ανοδική πορεία να συνεχίζεται και το 2017. Επιπλέον, η εταιρεία εφαρμόζει ένα σταθερό πρόγραμμα επενδύσεων, έχοντας ήδη επενδύσει την τελευταία δεκαετία 20 εκατ. ευρώ από ίδια κεφάλαια σε κτιριακές μονάδες και εξοπλισμό.

Η Λουξ κατακτά ολοένα και μεγαλύτερα μερίδια της πανελλαδικής αγοράς, ξεπερνώντας ακόμα και καθιερωμένα διεθνή brands σε πολλές περιπτώσεις, καθώς οι Έλληνες καταναλωτές την κατατάσσουν στην πρώτη θέση μεταξύ των Εταιρειών του κλάδου, προτίμηση που έρχεται να επισφραγίσει και η πρόσφατη βράβευση των αναψυκτικών λουξ ως τα πρώτα ελληνικά αναψυκτικά που διακρίθηκαν ως το κορυφαίο brand στην κατηγορία μη αλκοολούχα ποτά στην ιστορία του διαγωνισμού των «Superbrands». Παράλληλα, η εταιρεία αναπτύσσει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, έχοντας πλέον παρουσία σε 22 χώρες διεθνώς (ΗΠΑ, Καναδά, Παναμά, Αυστραλία, Κορέα, Ελβετία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Τσεχία, Αυστρία, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Ντουμπάι, Κατάρ, Ρωσία και Νότια Αφρική), με τις εξαγωγές να κατέχουν σημαντική θέση στη μακροπρόθεσμη στρατηγική της εταιρείας.


Δείχνοντας σεβασμό στον καταναλωτή, με προϊόντα που διατηρούν σταθερά την υψηλή τους ποιότητα και ένα καινοτόμο χαρακτήρα, η Λουξ ακολουθεί μία προσεκτικά σχεδιασμένη πολιτική που την τοποθετεί σε μία σταθερά ανοδική πορεία, κατακτώντας συνεχείς επιτυχίες στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά, η Λουξ κατορθώνει και ξεχωρίζει.

Πηγή: newmoney.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add