Survivor: Ο Γιώργος Αγγελόπουλος «καρφώνει» τον Κώστα Κοκκινάκη! - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Παρασκευή, Απριλίου 21, 2017

Survivor: Ο Γιώργος Αγγελόπουλος «καρφώνει» τον Κώστα Κοκκινάκη!



Ο Γιώργος Αγγελόπουλος πριν την αποχώρηση του Λάμπρου Χούτου από το Survivor «κάρφωσε» τον Κώστα Κοκκινάκη.

Μιλώντας στην κάμερα λίγο πριν το Συμβούλιο του Νησιού του Survivor, ο Γιώργος Αγγελόπουλος μίλησε για το ενδεχόμενο της αποχώρησης του και σχολίασε ποια είναι τα άτομα που θα του λείψουν περισσότερο. Ο Κώστας Κοκκινάκης δεν ήταν ανάμεσα τους και ο Γιώργος Αγγελόπουλος επικαλέστηκε για τα όσα είπε… θέματα αξιοπιστίας.


«Αν φύγω σήμερα δεν θα μου λείψουν όλοι το ίδιο. Σίγουρα κι εγώ έχω τον Χρανιώτη πιο κοντά μου ή τον Μπο ή τον Χούτο. Τα κορίτσια τώρα, κορίτσια είναι, δεν είμαστε τόσο κοντά και επίσης δεν είμαστε τόσο κοντά και με τον Κοκκινάκη που για μένα έχει αρχίσει και μου φαίνεται περίεργα το πως κινείται και γενικά ίσως έχει θιχτεί και το θέμα της αξιοπιστίας» είπε ο Γιώργος Αγγελόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add