Βιργινία Λεούση: Ένας μήνας απο τον θανάτο της διάσημης αστρολόγου, - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Πέμπτη, Απριλίου 13, 2017

Βιργινία Λεούση: Ένας μήνας απο τον θανάτο της διάσημης αστρολόγου,

Η Βιργινία Λεούση είχε προβλέψει τον θάνατό της αποκάλυψε η Χρονοπούλου

Σόκαρε η αποκάλυψη της Νένας Χρονοπούλου σχετικά με τον θάνατο της Βιργινίας Λεούση.

Η ηθοποιός ήταν φίλη με την αστρολόγο και μιλώντας στην εκπομπή «Φτιάξε καφέ να στα πω» αποκάλυψε πως η Βιργινία Λεούση είχε προβλέψει πως θα πέθανε το 2017.

«Η Βιργινία το έλεγε από το καλοκαίρι . Το είχε πει φευγαλέα το καλοκαίρι. Μου έλεγε καλά αν ζήσω το 2017… το ανέφερε συχνά, το ανέφερε και στα παιδιά της… Εγώ μου λέει θα φύγω να το θυμάσαι. Φέτος θα μου συμβεί κάτι σοβαρό. Αν τελικά τα καταφέρω, που είναι πολύ δύσκολο να τα καταφέρω, θα ζήσω μέχρι τα 90 μου. Εάν δεν τα καταφέρω θα πεθάνω…».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

add