Τα 10 Γνωστότερα Τραγούδια για Κατερίνες - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Παρασκευή, Νοεμβρίου 25, 2016

Τα 10 Γνωστότερα Τραγούδια για Κατερίνες

Κατά καιρούς έχουν κυκλοφορήσει διάφορα τραγούδια για πολλά γυναικεία ονόματα. Δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση και ένα από τα ομορφότερα ονόματα το “Κατερίνα”, το οποίο πολλοί γνωστοί ερμηνευτές και συνθέτες έχουν “υμνήσει” με τα τραγούδια τους.

Το Partitoura συγκέντρωσε για εσάς τα 10 πιο γνωστά από αυτά:

1. Ρίνα, Κατερίνα – Κώστας Μπίγαλης

“Αχ βρε Ρίνα Κατερίνα
η φυγή σου φωτιά η θύμηση σου λεπίδα
που με κόβει δυο κομμάτια
τέσσερα, δεκατέσσερα
αχ βρε Ρίνα
Κατερίνα”

2. Κατερίνα, Κατερινάκι- Πασχάλης Αρβανιτίδης
“Κατερίνα Κατερινάκι
είσαι της ζωής τ’ αεράκι
Κατερίνα Κατερινάκι
πες μου πως με θέλεις λιγάκι…να τρελαθώ”

3. Κατερίνα Θεσσαλονικιά – Τσιτσάνης
“Κατερίνα Κατερίνα τη ζωή τη ζούμε μια φορά
γλέντησε τρελά τον παλιοντουνιά
τώρα που ‘χεις νιάτα κι ομορφιά ω ω 
γλέντησε τρελά τον παλιοντουνιά
Κατερίνα Θεσσαλονικιά”

4. Πάμε για ύπνο Κατερίνα – Γιάννης Πουλόπουλος
“Πάμε για ύπνο, Κατερίνα, 
πάμε ν’ αλλάξουμε ζωή, 
να δούμε όνειρ’ από κείνα
που τελειώνουν το πρωί.”

5. Όμορφη μου Κατερίνα – Αντώνης Καλογιάννης
“Όμορφή μου Κατερίνα, 
του μπαξέ μου καρδερίνα, 
άνοιξε την αγκαλιά σου
και τα ροδοβλέφαρά σου·
να χυμήξω στ’ ακρογιάλια
του κορμιού σου τα καθάρια
που `χουν βότσαλα κοχύλια, 
τ’ ουρανού τα πετραχήλια.”

6. Αμάν Κατερίνα μου – Στελλάκης Περπινιάδης
“Αμάν Κατερίνα μου
κούζουμ Κατερίνα μου
τα παραπονάκια μου θέλω να στα πω
μάτια σαν τα κάστανα
μ’ έβαλαν στα βάσανα
κι όλο από την πόρτα σου θέλω να περνώ

7. Μίλα Κατερίνα – Μανώλης Μητσιάς
“Μίλα Κατερίνα
έτσι για καλό
μίλα Κατερίνα
σε παρακαλώ
Πες μου ποιο σαράκι
μέσα σου γυρνά
και σε τυραννά”

8. Αγαπώ μια καρδερίνα – Μανώλης Μητσιάς
“Αγαπώ μια καρδερίνα
σ΄ένα πράσινο κλαδί
Τη φωνάζουν Κατερίνα
και δεν θέλει να με δει”

9. Κατερίνα – Γιάννης Σαββιδάκης
“Κατερίνα η ζωή μας μια μεγάλη μια μεγάλη παγίδα
μπήκα στη ζωή σου κάπου στάθηκα
θάλασσες φεγγάρια και ξεχάστηκα
χάθηκα βαθιά μες τη ματιά σου
ξεφυλλίζοντας τα λίγα όνειρα σου”

10. Ρήνα Κατερίνα μου – Δήμητρα Γαλάνη
“Πού θα πας Ρήνα μου
Ρήνα Κατερίνα μου;
Στα ψηλά καμπαναριά 
να με δούνε τα χωριά.”

Δεν υπάρχουν σχόλια: