Ένα ποίημα για την απώλεια του πατέρα. - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 14, 2016

Ένα ποίημα για την απώλεια του πατέρα.





Πατέρα μου με αφησες
Και έφυγες μακρυά,
Μαύρισε η ψυχούλα μου
κ'αδειασε η αγκαλια.


Ειναι βαρυς ο πονος μου
που δεν εισαι κοντα μου.
Σε σενα παντα ερχόμουν
και άνοιγε η καρδιά μου.

Μα τωρα που σε εχασα
εσενα που αγαπούσα
σε καθε λύπη και χαρα
πάντα σ'αναζητουσα.

Εκει ψηλα που βρισκεσαι
ζητώ μια χαρη μονο.
Στείλε μου την αγαπη σου
να γιανω απο τον πονο.

Φ.Λουκίδου, αναγνώστρια magazino1


Δείτε επίσης:



2 σχόλια:

Μαρινα, Μεσοποταμια είπε...

Εκλαψα γαμωτο! Σε 1 εβδομαδα κλεινει 1 χρονο που εχασα τον πατερα μου και ειμαι 22 χρονων! Το αρθρο ειναι γεματο συναισθηματα.

Anastasis, ThessNeapoli είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=qwoaIcXclxI

add