Σε 6 μήνες φυλάκιση καταδικάστηκε ο Αίας Μανθόπουλος -Η σκληρή κόντρα με την πρώην σύντροφό του - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Τετάρτη, Ιουλίου 06, 2016

Σε 6 μήνες φυλάκιση καταδικάστηκε ο Αίας Μανθόπουλος -Η σκληρή κόντρα με την πρώην σύντροφό του

Ολα ξεκίνησαν από τη δήλωση που είχε κάνει σε τηλεοπτική εκπομπή τον Μάιο του 2009, κατά τη διάρκεια της οποίας χαρακτήρισε ως «εκβιάστρια» την πρώην αγαπημένη του.

«Όταν γνωριστήκαμε το 1997, εκείνη ήταν πρώην μοντέλο. Ζύγωνε τα 40, ήταν πολύ μεγαλύτερή μου», είπε ο Αίας Μανθόπουλος στην απολογία του στο δικαστήριο, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδα Espresse. «Δεν ήταν ο τελευταίος άντρας στη Γη για να είμαι μαζί του. Κι εγώ δημοφιλής ήμουν», έσπευσε να πεί η Δέσποινα Παπαθανασίου, που εξετάστηκε πρώτη στο δικαστήριο.

«Είπε ότι είχαμε μια σχέση. Τη χαρακτήρισε όχι ακριβώς εφήμερη. Μεταξύ άλλων, είπε ότι έπρεπε να ελέγξω αν το παιδί ήταν δικό μου. Αυτό με προσβάλλει. Να λες τέτοιο πράγμα για μια γυναίκα; Έκανε αντιπερισπασμό, για να φύγει η προσοχή από άλλο σοβαρό θέμα για το παιδί. Υπάρχει δόλος φοβερός. Το κακό ήταν ότι δημιουργήθηκε η απαγόρευση να δει το παιδί του. Προσπάθησε να θολώσει τα νερά, να πει ότι είναι αθώος. Παντού ψέματα φρικτά για εμένα», τόνισε η πρώην σύζυγος του ηθοποιού, η οποία μάλιστα εξαπολύοντας βαρύτατους χαρακτηρισμού εναντίον του πρώην σύζυγου της συνέχισε: «Εκείνος ήταν ηθοποιός, εγώ μοντέλο και είχα ασχοληθεί με δημόσιες σχέσεις. Δεν ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής το 2009, είχε πέσει στην αφάνεια. Ξανάγινε με αυτή την ιστορία. Το είπε και για τα επαγγελματικά του. Ήταν χαμένος και πήρε δύο ρόλους».

Σε παλαιότερη δικαστική περιπέτεια η πρώην σύζυγος του ηθοποιός είχε πάρει πίσω μήνυση που είχε καταθέσει εις βάρος του γιατί όπως η ίδια είχε πει τώρα το παιδί τους ήταν μεγάλο και δεν θα ήθελε να το στιγματίσει από αυτό το γεγονός.

Σε ερώτηση για το αν ζητούσε χρήματα από τον Μανθόπουλο, το πρώην μοτέλο απάντησε: «Εκείνος στην εκπομπή είπε ότι τον εκβίαζα με το παιδί. Με παρουσίασε ως εκβιάστρια και αδιάφορη μητέρα. Ως προς τη διατροφή συμφωνήσαμε κάποια χρήματα. Όταν βγήκε η απόφαση, ήταν 150.000 δραχμές. Τώρα δίνει 700 ευρώ τον μήνα».


Παρόλο που δεν επιθυμούσε η ίδια η συζήτηση να περιστρέφεται γύρω από το παιδί, η πρώην σύζυγος του ηθοποιού απάντησε για τους λόγους τους οποίους το παιδί δεν έχει επαφή με τον πατέρα του: «Υπήρξε δικαστική απόφαση. Ακολούθησε άγρια κατάσταση. Αντί να κάνει κάτι γι' αυτό, έκανε μηνύσεις κι έβγαινε στην τηλεόραση για να με εκβιάσει».
Προς υπεράσπιση των βραβείων και του κοινού του υποστήριξε πως βγήκε στην εκπομπή ο ηθοποιός, σε μια απολογία με εξάρσεις. «Επειδή είχε γίνει γνωστή η ιστορία με την πρώην μου, αυτό είχε βλάψει την υπόληψή μου και της οικογένειάς μου. Ήμουν γνωστός, έχω πάρει τόσα βραβεία. Έπρεπε να μιλήσω και να υπερασπίσω την τιμή μου και του παιδιού μου».

Οσον αφορά την υπόθεση κακοποίησης του παιδιού, ο ηθοποιός μίλησε για τρελές απαιτήσεις από την πρώην γυναίκα του: «Μεγάλη Τρίτη, είχε τις παιδοψυχιατρικές εκθέσεις και Μεγάλη Πέμπτη μού το έδωσε για Πάσχα. Αν κακοποιούνταν σεξουαλικά, θα το έδινε στον κακοποιητή; Έπαιρνε διατροφή. Πήγα δικαστικά, γιατί μου ζητούσε κι άλλα. Ήταν τόσο φορτική στις απαιτήσεις της, που δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Σχεδόν ένα διαμέρισμα τον χρόνο! Τότε έπαιζα στη "Μάλα" με την κυρία Βίσση. Έκτοτε παίρνω 1,20 ευρώ για κάθε επεισόδιο σε επανάληψη. Διαλύθηκα παντελώς. Ψυχολογικά, οικονομικά. Η δουλειά στο ναδίρ. Μια δουλειά έκανα στη Λάρισα από το 2003 έως σήμερα. Τελείωσαν όλα για μένα. Έχω να δω το παιδί μου από τότε. Δεν ήθελα ποτέ να τη θίξω. Γι' αυτό αναγνώρισα αμέσως το παιδί μου. Ήθελα να δίνω χρήματα και να το βλέπω. Σχεδόν 13 χρόνια δεν είχε πατέρα».

Συνεχίζοντας κατέληξε στην απολογία του: «θέλω να πάω κάτω από το σπίτι να του πω άκου και τον πατέρα σου, έλα να δεις την 93χρονη γιαγιά σου που σε λατρεύει, που θα σου γράψει το σπίτι. Δίνω χρήματα για να μπορεί το παιδί να έχει ό,τι θέλει. Δανείζομαι. Άλλα δύο παιδιά μεγαλώνω, δεν είμαστε δράκοι».

Ως μάρτυρες υπεράσπισης κατέθεσαν ακόμη ο ανιψιός και μια παιδική φίλη του ηθοποιού κατέθεσαν ωστόσο όπως φάνηκε δεν έπεισαν το δικαστήριο για αθωωτική απόφαση. 

«Το εφήμερη σχέση δεν θίγει αντικειμενικά κάποιον. Ούτε το έπρεπε να ελέγξω να το παιδί είναι δικό μου. Αν η κυρία εκβίαζε βάζοντας μπροστά το παιδί της, ήταν αισχρό. Είναι όμως αληθινό; Θεωρώ ότι είναι ψέμα και η κρίση μου είναι ότι δεν είχε ανάγκη εκείνη την εποχή να ζητάει χρήματα.Ο κύριος που είναι ηθοποιός και έχει πάρει επαίνους, με γεια του με χαρά του, πήγε στην τηλεόραση; Βγαίνει ο ένας και πρέπει να πάει και ο άλλος; Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα, είχε δόλο να θίξει την κυρία», είπε χαρακτηριστικά ο εισαγγελέας.

Ο ανιψιός του ηθοποιού τόνισε ότι φοράει παντελόνια και αναγνώρισε το παιδί ενώ συμπλήρωσε: «Μου είχε πει ότι ήταν σχέση μιας βραδιάς. Η εγκυμοσύνη δεν ήταν επιθυμητή από εκείνον. Ξέρω ότι εκείνη ήταν πιεστική για τα χρήματα».

Η παιδική φίλη του ηθοποιού υποστήριξε ότι ήταν παρούσα σε εκβιαστικό τηλεφώνημα από την πρώην γυναίκα του: «Είμαστε στο σπίτι του και εκείνη πήρε τηλέφωνο και ο Αίας το έβαλε ανοιχτή ακρόαση, του είπε: δώσε μου λεφτά για το μπαρ στην Πάρο. Εκείνος της απάντησε: άσ' τα αυτά, θέλω να δω το παιδί μου και εκείνη του είπε: να μου δώσεις τα λεφτά να πάρω το μπαρ», ενώ, τέλος υποστήριξε ότι ο ηθοποιός πάει κρυφά την ώρα που ο μικρός παίζει μπάσκετ προκειμένου να το δεί έστω και λίγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: