Πώς βλέπουν οι Δίδυμοι τους υπόλοιπους 11! - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Τετάρτη, Μαΐου 27, 2015

Πώς βλέπουν οι Δίδυμοι τους υπόλοιπους 11!



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥ ΔΙΔΥΜΟΥΣ!!!
Οξυδερκείς και πάντα, μα πάντα, με άποψη, οι Δίδυμοι δεν θα μπορούσαν παρά να έχουν σχηματίσει γνώμη για όλους τους υπόλοιπους συνταξιδιώτες του Ζωδιακού κύκλου!
Ας δούμε πως τους κοσκινίζουν!
ΚΡΙΟΣ: Αν και κατά καιρούς με τρομάζει η τόση φόρα που παίρνει, ο Κριός μου αρέσει σαν παρέα πολύ! Δεν βαριέμαι ποτέ μαζί του και αυτό είναι το ζητούμενο! Απελευθερωμένος και με περίσσια ορμή, με συνεπαίρνει!
ΤΑΥΡΟΣ: Άσε με καλέ μου Ταύρε να προχωρήσω, διότι η ζωή δεν περιμένει κανέναν! Τώρα αν εσύ, θέλεις να σκεφτείς πριν κάνεις το παραμικρό σου βήμα, δικαίωμα σου! Εμένα όμως, τι με θέλεις? Να σου κρατώ το χέρι να μην πέσεις? Αφού μέχρι να κουνηθείς, έχουμε μέλλον ακόμα!
ΚΑΡΚΙΝΟΣ: Κατά έναν περίεργο τρόπο βρίσκω να με ολοκληρώνει με την βαθιά και δοτική του φύση. Με ηρεμεί και με κάνει να βρίσκω ενδιαφέρον σε πράγματα που πραγματικά θα με έκαναν να πλήττω (κι αυτή η λέξη, δεν είναι αποδεκτή στο λεξιλόγιο μου!)
ΛΕΩΝ: Μια κουβέντα καλή του λέω και του φτιάχνω την ημέρα! Από εκεί και πέρα, μια χαρά τα πάμε, αρκεί να μη μου αρχίσει να σφίγγει τα λουριά! Όλα κι όλα κύριε! Εγώ χαλινάρι δεν φοράω!
ΠΑΡΘΕΝΟΣ: Να συναντάς έναν άνθρωπο με εξυπνάδα, ίδια με την δική σου και να βλέπεις να την χρησιμοποιεί τόοοοοοοσο διαφορετικά. Να μη σου τύχει! Σχεδόν κλαίω όποτε τον βλέπω να κάνει λογικούς συλλογισμούς που θα τους βάλει στη συνέχεια σε μια σειρά και μια τάξη. Μη ξεχάσεις να τους βάλεις και για ύπνο! Θα κουράστηκαν με εσένα αρχηγό...
ΖΥΓΟΣ: Περνάμε όνειρο! Θα σας κάνω να ζηλέψετε γιατί όσες φορές αλλάζω γνώμη εγώ, τόσες αλλάζει κι εκείνος, κι είναι λες και γεννηθήκαμε ο ένας να διασκεδάζει με τον άλλον! Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που είναι κι εκείνος ενθουσιασμένος και δε μου χαλάει χατίρι!
ΣΚΟΡΠΙΟΣ: Δε λέω, αρκετά δελεαστική η πρόταση, αλλά μερικές φορές η χημεία μας αφήνει δηλητηριώδη αέρια, τοξικά, κυρίως για εμένα. Ας μην ήταν και τόσο αναθεματισμένα θελκτικός και θα σου έλεγα που θα τον άφηνα...
ΤΟΞΟΤΗΣ: Μεγάλες ιδέες για μεγάλα μυαλά. Και ναι, από μυαλό πάω καλά, κι από ιδέες επίσης. Κι αν θέλεις να τις τεστάρουμε, επίσης μέσα. Αλλά μη με ανακατεύεις με φιλοσοφίες, μη θέλεις να υιοθετήσω διαφορετικό τρόπο ζωής και κοινώς, άσε με ήσυχο!
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ: Του είπαν να πάρει τα πράγματα στα σοβαρά κι αυτός το ανήγαγε σε τέχνη! Όοοοοοχι κύριε! Δεν θα με κάνεις εμένα μουρτζούφλη, επειδή εσένα δε σου βγήκαν τα κουκιά στο μέτρημα σήμερα! Ακούς?!
ΥΔΡΟΧΟΟΣ: Τρέλα με κορδέλα! Όχι σαν τον Τοξότη που αρέσκεται στο να με μειώνει! Ο Υδροχόος μάλιστα! Έξω καρδιά και τα μυαλά στα κάγκελα. Κι εγώ μαζί του, γιατί όχι? Με ξανανιώνει η δύναμή του και με πάει μίλια μπροστά!
ΙΧΘΥΣ: Πίνω στην υγεία του! Ιδιαίτερα όταν απουσιάζει. Κι απουσιάζει σχεδόν όλο τον χρόνο. Από το κεφάλι του. Δεν συνεχίζω, δεν έχει νόημα αυτή η κουβέντα...


Πηγή: http://www.astrology.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add