Στο 78Ν, η ανεργία έχει ραντεβού με τις μαφιόζικες λογικές του ΟΑΣΘ - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 03, 2014

Στο 78Ν, η ανεργία έχει ραντεβού με τις μαφιόζικες λογικές του ΟΑΣΘ


Το συμβάν που διαδραματίστηκε μπροστά στα μάτια μου με ελεγκτές του Ο.Α.Σ.Θ. τα ξημερώματα Κυριακής στις 30/12/2014, μέσα στο αστικό λεωφορείο, ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, οδηγώντας με μεταξύ άλλων, στο να γράψω και αυτό εδώ το κείμενο θέλοντας να γνωστοποιήσω και να καταγγείλω το γεγονός. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Εδώ και ενάμιση μήνα έχω μετακομίσει από τον τόπο καταγωγής μου την Λέσβο, στην πόλη της Θεσσαλονίκης προς αναζήτηση δουλειάς. Μέχρι και την ώρα που γράφονται αυτές οι αράδες δεν έχω καταφέρει να βρω κάποια θέση εργασίας, σε οποιοδήποτε πόστο, παρά τις καθημερινές μου προσπάθειες, με αποτέλεσμα να συντηρούμαι με το όποιο κομπόδεμα είχα μαζέψει δουλεύοντας το καλοκαίρι ως λαντζιέρης, και ας σπούδασα εφαρμογές πληροφορικής. Μένοντας στα δυτικά της Θεσσαλονίκης αναγκαστικά χρησιμοποιώ το αστικό λεωφορείο για να έχω πρόσβαση στο κέντρο της πόλης. Για όσους δεν γνωρίζουν, στα αστικά λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ. το κόστος μίας διαδρομής έχει φτάσει σήμερα να ισούται με ένα ευρώ, και 1,10 αν το κόψεις από το μηχάνημα εντός στο λεωφορείου.

Η πρώτη μου «εμπειρία» με ελεγκτές του Ο.Α.Σ.Θ. ήταν μία Παρασκευή βράδυ που κατευθυνόμουνα προς το κέντρο. Μόλις φτάνουμε στην στάση του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού βλέπω να μπαίνει ένας τύπος από την μπροστά πόρτα και να μιλάει στον οδηγό. Λίγο μετά ξεκινάει τον έλεγχο και φτάνει και προς το μέρος που καθόμουνα.

-Το εισιτήριο σου, μου λέει.

Βγάζω από την τσέπη μου αυτό που είχα κόψει εντός του λεωφορείου μόλις είχα μπει και του το δείχνω.
 η συνεχεια του αρθρου:  http://tvxs.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: