Το Ωροσκόπιο των Σχέσεων από τον Γιώργο Σαλαμά. Single or not ο έρωτας την εβδομάδα με 1 με 7 Δεκεμβρίου. - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Κυριακή, Νοεμβρίου 30, 2014

Το Ωροσκόπιο των Σχέσεων από τον Γιώργο Σαλαμά. Single or not ο έρωτας την εβδομάδα με 1 με 7 Δεκεμβρίου.


Τι μας περιμένει στην ερωτική μας ζωή την εβδομάδα 1 με 7 Δεκεμβρίου;


Κριός 

Έχω σχέση, ευχαριστώ.

Στις 4 και στις 5 έχεις πολύ ενδιαφέροντα νέα, ένα πολύ καλό τρίγωνο μεταξύ Αφροδίτης και Δία που μπορεί να φέρει δώρα συναισθηματικής φύσης, να αναβαθμίσει τη σχέση σου με ένα ταξίδι π.χ., αισιοδοξία και θετικότητα. Ταυτόχρονα, στις 5 ο Άρης φεύγει από τα επαγγελματικά σου για να επισκεφθεί τον πιο κοινωνικό σου οίκο και να αρχίσεις να βλέπεις τα πράγματα λίγο πιο αισιόδοξα από πριν. Ναι, ο Δεκέμβριος είναι ένας αρκετά διαφορετικός και καλύτερος μήνας από τον προηγούμενο.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Από τη στιγμή που ο Άρης θα περάσει στον Αιγόκερω, από τις 5 δηλαδή, η κοινωνική σου ζωή θα αποκτήσει εκπληκτικό ενδιαφέρον, θα ακολουθήσουν δηλαδή γνωριμίες, ερωτικές καταστάσεις, ίσως κάπως αλλοπρόσαλλες και γενικά θα ανοιχτείς σε κοινωνικό επίπεδο. Τις σχέσεις με φιλικά πρόσωπα αξίζει να τις προσέξεις όμως, γιατί ο Υδροχόος συμβολίζει για εσένα και τους φίλους και μια τέτοια θέση για τον κυβερνήτη σου μπορεί να φέρει και εντάσεις.
Do it: Λέων
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Ζυγός

Ταύρος 

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Η όψη του Άρη με τον Κρόνο είναι σημαντική, και ευτυχώς θετική, γιατί αυτοί οι δύο αν δεν τα βρίσκουν υπάρχει πρόβλημα. Όμως επειδή ο δεύτερος βρίσκεται στον οίκο της συντροφικότητας και τα μαθήματα (και χαστούκια) που παίρνεις διαδέχονται το ένα το άλλο, έρχεται ο Άρης από τον Αιγόκερω και φέρνει αισιοδοξία και πάθος. Ναι, συμβαίνουν κι αυτά ακόμη και όταν συναναστρέφεται με τον Κρόνο.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Η όψη του Άρη με τον Κρόνο την πρώτη μέρα του μήνα αφορά μια σχέση που θα έχει θετικά στοιχεία, μεταξύ των οποίων σταθερότητα και σοβαρότητα. Κρόνος είναι αυτός. Οι ξεπέτες ή οι επιφανειακές σχέσεις είναι μια χαρά μεν, αλλά τον ίδιο δεν τον αφορούν καθόλου.
Do it: Υδροχόος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Ιχθύες

Δίδυμοι 

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Στον τομέα των σχέσεων και ιδίως της συντροφικότητας πιθανότατα κάτι θα αλλάξει και θα σου δοθεί απλόχερα μια ευκαιρία. Τώρα τι ευκαιρία ακριβώς θα είναι αυτή, εξαρτάται από την κάθε περίπτωση και εξαρτάται και από εσένα, από το πόσο προσιτός είσαι, από το πόσο καλά επικοινωνείς, δείχνεις και ζητάς κατανόηση, κλπ. Πάντως ο Δίας και η Αφροδίτη, όταν συνυπάρχουν αρμονικά, δίνουν απλόχερα και ανιδιοτελώς.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Πρώτα από όλα να τονίσουμε το γεγονός ότι ο Άρης εγκαταλείπει τα οικονομικά σου, ένα σημείο στο οποίο καλό είναι να μην βρίσκεται, όπως θα κατάλαβες τον τελευταίο καιρό, και περνάει στον ένατο οίκο της θετικότητας και της αισιοδοξίας, σε ένα σαφώς καλύτερο σημείο για εσένα. Δεύτερον, να τονίσουμε τη θετικότητα που σου στέλνουν η Αφροδίτη και ο Δίας, και η οποία αφορά τη συντροφικότητα και τις σχέσεις σου γενικότερα. Και δεν είναι μόνο αυτοί που ασχολούνται με αυτόν τον τομέα αυτές τις μέρες.
Do it: Λέων
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Υδροχόος

Καρκίνος 

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Η αρμονική όψη του Άρη με τον Κρόνο (ευτυχώς που είναι αρμονική, γιατί δεν είναι και πολύ συμβατοί αυτοί οι δύο) δείχνει ότι τα νέα είναι καλά σε σχέση με ένα θέμα που αφορά τη συντροφικότητα. Ορμητικότητα, αλλά και μέθοδος, συνέπεια και πάθος. Ναι, όλα μαζί, γίνεται.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Η διέλευση του Άρη στον Υδροχόο από τις 5 δεν είναι μόνο ότι αυξάνει τη σεξουαλική επιθυμία, αλλά εντείνει και την ανάγκη σου να μοιραστείς πράγματα με έναν άνθρωπο, να συνυπάρχεις. Έχουμε καλά νέα όμως τις πρώτες μέρες του Δεκεμβρίου, ένας έρωτας είναι μάλλον προ των πυλών.
Do it: Παρθένος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.  Σκορπιός

Λέων 

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Την προσοχή σου συντροφευμένε Λέοντα. Ο Άρης θα περάσει στον Υδροχόο, στο απέναντί σου ζώδιο δηλαδή και αυτό από μόνο του έχει πολύ ενδιαφέρον για τη συντροφική σου ζωή. Πρόσεξε μόνο μην ξεφύγεις από τα όρια της διεκδικητικότητας και περάσεις σε αυτά της επιθετικότητας γιατί ο Άρης, ως γνωστός τσαμπουκάς, δεν αστειεύεται.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Η όψη της Αφροδίτης με τον Δία στο ζώδιό σου φέρνει τον έρωτα. Και ο Άρης από τις 5 στον Υδροχόο φέρνει κατά πάσα πιθανότητα μεγάλα πάθη και ίσως και εντάσεις. Νόμιζες ότι θα τη γλιτώσεις;
Do it: Κριός
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.  Ζυγός

Παρθένος 

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Η επικοινωνία κάποιες φορές πρέπει να έχει ένα μυστήριο, οκέι, αλλά άλλες φορές, όπως τώρα είναι απίστευτα βοηθητικό να είναι ξεκάθαρη, απλή, λογική και ουσιαστική. Να εμπεριέχει τη σοβαρότητα που σε διακρίνει ούτως ή άλλως, αλλά και γνήσιο συναίσθημα στην ακριβή δόση του.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Η όψη του Άρη με τον Κρόνο αφορά την ερωτική σου ζωή και έχει πολύ θετική επίδραση σε αυτήν, γιατί μπορεί να φέρει σταθερότητα και ενδιαφέρουσες εξελίξεις. Ίσως τώρα γίνει μια γνωριμία με πραγματικά θετικές προοπτικές. Δεν χρειάζεται ούτε να το βάλεις στα πόδια ούτε να υπόσχεσαι μη ρεαλιστικά πράγματα.
Do it: Καρκίνος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Λέων

Ζυγός
 
Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Το πέρασμα του Άρη στον Υδροχόο από τις 5 ανάβει τα αίματα, δίνει έμφαση στην ερωτική και συναισθηματική σου ζωή και στο ερωτικό πάθος. Ζήσε το συναίσθημα και απόλαυσέ το, χωρίς περαιτέρω σκέψεις, χωρίς ανάγκη για εξάρτηση. Ειδικά το τελευταίο.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Από τις 5 ο Άρης θα βρίσκεται στον οίκο σου που αφορά τον έρωτα, και αυτό μεταφράζεται ως σεξ, ενέργεια, πάθος κλπ. Αυτές τις μέρες μπορεί να γίνει μια γνωριμία που να αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις την πορεία σου, το μέλλον και την καθημερινότητά σου. Βέβαια, για να υποδεχτείς τον έρωτα, όποτε έρθει αυτός, πρέπει να έχεις κάνει χώρο μέσα σου ή με έναν τρόπο να είσαι έτοιμος και ανοιχτός. Αν ακόμη έχεις μείνει στην/στον πρώην, τότε ούτε χώρο κάνεις ούτε έτοιμος για κάτι νέο είσαι.
Do it: Ταύρος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Κριός

Σκορπιός 
Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Από τις 5 ο Άρης θα βρίσκεται στον τέταρτο οίκο σου, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεται να δώσεις αρκετή προσοχή στις στενές προσωπικές σου σχέσεις, επειδή θα προκύπτουν εντάσεις περιστασιακά. Το ίδιο ισχύει και για τη συντροφική σου σχέση. Αυτό που θέλεις είναι σημαντικό να το διεκδικείς, αυτός είναι και ο μόνος τρόπος για να μην συσσωρεύονται απωθημένα. Ταυτόχρονα, κοίταζε και λίγο τη ζωή εκτός σχέσης, φίλους, γνωστούς, συγγενείς, προσωπικές ασχολίες, γιατί χρειάζεται να έχεις προσωπικό χώρο και χρόνο.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Το εξάγωνο του Άρη με τον Κρόνο προμηνύει μεν μια γνωριμία, αλλά όχι ακριβώς περιστασιακή, σίγουρα με ένα στοιχείο σταθερότητας, αλλά και με κάποιες ενδεχόμενες δυσκολίες που θα πρέπει να ξεπεραστούν για να δείξει τα καλά της στοιχεία. Το πάθος και η λογική συναντιούνται με κάποιον τρόπο, όσο περίεργο και αν φαίνεται αυτό.
Do it: Ιχθύες
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Καρκίνος

Τοξότης 

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Η νέα θέση του Άρη στον Υδροχόο αποτελεί επιτέλους μια ανακούφιση για τα οικονομικά σου, αλλά έχει να κάνει κυρίως με την επικοινωνία, και επειδή όπως όλοι ξέρουμε ο Άρης είναι ο βιαστικός και κάπως υπερβολικά επιθετικός της υπόθεσης, και επειδή κι εσύ έχεις μια τάση να πετάς χοντράδες, ο συνδυασμός σας ίσως είναι λίγο too much. Προτού βιαστείς να μιλήσεις, μέτρα μέχρι το πέντε για καλό και για κακό.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Είναι λογικό κάποιες φορές να σκέφτεσαι ακόμη και την επιστροφή σε μια σχέση από το παρελθόν, είναι όμως μια περίοδος κατά την οποία στην ερωτική σου ζωή θα προκύψουν περισσότερα πράγματα από όσα περιμένεις και μάλλον όχι ακριβώς αυτά που περιμένεις. Η όψη του Ήλιου με τον Ουρανό έχει το στοιχείο της έκπληξης: Για παράδειγμα ένας άνθρωπος που σε άφηνε αδιάφορο-η τώρα σε ενδιαφέρει και ίσως δεν μπορείς να καταλάβεις πώς προέκυψε αυτό. Αλλά δεν έχει σημασία, έχει;
Do it: Δίδυμοι
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Ιχθύες

Αιγόκερως 

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Το σημαντικότερο αυτή την εβδομάδα είναι ότι ο Άρης φεύγει από το ζώδιό σου, και είναι σημαντικό γιατί ναι μεν σου έδωσε ενέργεια, θάρρος, δύναμη και αποφασιστικότητα, αλά μπορεί και να έφερνε και υπερβολική ένταση και ενασχόληση με λεπτομέρειες χωρίς ιδιαίτερη ουσία. Παρεμπιπτόντως, είναι πολύ ενδιαφέρον και ανακουφιστικό το πόσο μπορούν οι φίλοι σου να βρίσκονται δίπλα σου αυτή την περίοδο, με σταθερότητα και αφοσίωση. Σε πολλούς τομείς αρχίζει η βελτίωση και αυτό με έμμεσο τρόπο συμβάλλει στο να σου είναι πιο ξεκάθαρο αυτό που θέλεις από τη συναισθηματική και συντροφική σου ζωή.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Τις πρώτες μέρες του μήνα η κοινωνική σου ζωή αποκτά ενδιαφέρον, οι γνωριμίες έχουν το στοιχείο της σταθερότητας γιατί ο Κρόνος βρίσκεται από πάνω τους και, θα μπορούσε, αν έβγαινες από το σπίτι ή το γραφείο, και αν άφηνες τον πραγματικό σου εαυτό λίγο πιο χαλαρό και “έξω” να δημιουργηθεί μια συναισθηματική επαφή που να σε κάνει να νιώθεις καλά. Βασικό αυτό το αίσθημα για να ασχοληθείς περισσότερο με μια τέτοια γνωριμία.
Do it: Σκορπιός
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Τοξότης

Υδροχόος 

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Λοιπόν, ο Άρης από τις 5 θα βρίσκεται στον Υδροχόο, και τι ζώδιο είπαμε ότι είσαι; Α, αυτό με εκπροσώπους τις πολυδιάστατες και ενδιαφέρουσες προσωπικότητες που τώρα θα αποκτήσουν και τρελή ενέργεια, αποφασιστικότητα και πάθος. Μόνο πρόσεξε να μην ξεφύγουν τα νεύρα σου, επειδή τις πιέσεις που μπορεί να δέχεσαι λόγω Άρη δεν είναι απαραίτητο να τις πληρώσει ο άνθρωπος που είναι κοντά σου ή όποιος είναι κοντά σου γενικά. Αν αυτή την ενέργεια τη διοχετεύσεις εκεί που πρέπει και χρειάζεται, τα αποτελέσματα θα είναι εκπληκτικά.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Το τρίγωνο Δία – Αφροδίτης είναι μια εξαιρετικά αρμονική όψη που αφορά την κοινωνική και συντροφική σου ζωή, οι ευκαιρίες που έρχονται πολλές και ενδιαφέρουσες, εσύ πιθανώς λίγο χαμένος, αλλά δεν βιαζόμαστε, βιαζόμαστε;
Do it: Ταύρος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.  Δίδυμοι

Ιχθύες 

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Το ενδιαφέρον στρέφεται περισσότερο στις επαγγελματικές παρά στις άλλες σχέσεις, α και στη σχέση με τον εαυτό σου, φυσικά, από τις 5 ο Άρης θα βρίσκεται στον πιο μοναχικό και προσωπικό σου οίκο και θα μπορούσε να φέρει και στην επιφάνεια όλα σου τα απωθημένα και αυτά που θέλεις και δεν μας τα λες. Είναι μια ευκαιρία να ζητήσεις αυτά που χρειάζεσαι από τους γύρω και να σε ακούσουν.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Μέχρι τις 5 μπορείς να κοινωνικοποιηθείς, να βρεθείς με κόσμο, να κάνεις νέες γνωριμίες. Μετά, ίσως θελήσεις να γίνεις περισσότερο παρατηρητής παρά να συμμετέχεις σε οτιδήποτε. Το να ασχοληθείς με εκκρεμότητες που σε βαραίνουν, θα ήταν σοφό, χρειάζεσαι χώρο και χρόνο για περισσότερες καλές και ποιοτικές στιγμές. Χρειάζεσαι και θετικότητα, για αυτό μην τρέχεις πίσω από την κάθε τοξική σχέση, πήγαινε σε ανθρώπους που σε γεμίζουν.
Do it: Σκορπιός
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Ταύρος 
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: