ΕΡΩΤΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Πέμπτη, Απριλίου 17, 2014

ΕΡΩΤΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ



Ερωτικές προβλέψεις  για   κάθε   ζώδιο   για  17 ως  τις  22 Απριλίου .



ΚΡΙΟΣ

Είμαι Κριός και...
...θα ζήσω τις μέρες του Πάσχα προσπαθώντας να πάρω μια ανάσα από τους καταιγιστικούς ρυθμούς του τελευταίου καιρού σε δουλειά και σχέσεις.
...θα χρησιμοποιήσω το κουμπάκι «delete» που το έχω πρόχειρο για άτομα και καταστάσεις που μου χαλάνε το δέρμα πιο πολύ κι από τα ξενύχτια. Ξενυχτώντας, στην τελική, γνωρίζω και κόσμο. Ενώ με δαύτους, άντε κανένα δικηγόρο, κανέναν αξιωματικό ασφαλείας στο Τμήμα που θα με πάνε. Τέτοιες μπανάλ γνωριμίες μόνο.
...θα αντιμετωπίσω και θα ζήσω τον έρωτα όπως τα αγαπημένα μου ξενύχτια. Διότι, αν ο έρωτας δε σου δίνει το feeling που έχεις εκεί γύρω στη 1 τα ξημερώματα μέσα σε ένα club κατάμεστο από κόσμο και τον αγαπημένο σου dj να βαράει, τότε δεν είναι έρωτας κολλητέ, είναι Μεγάλη Παρασκευή, όπερ gothιά, όπερ στο Σκορπιό πηγαίνετε παρακάτω που γουστάρει με κάτι τέτοια. Εδώ εμείς Άνοιξη. Όπως λέμε «ανοίξαμε και σας περιμένουμε».

ΤΑΥΡΟΣ

Είμαι Ταύρος και...
...θα αποτοξινωθώ σωματικά και ψυχικά από τοξικές καταστάσεις. Με την κυβερνήτη μου, την Αφροδίτη, σε εξαιρετικές όψεις όπως προχωρά η εβδομάδα, ευνοούνται οι τίτλοι τέλους σε σχέσεις τοξικές και πράγματα που αποδεδειγμένα δεν παλεύονται άλλο. Enough is enough!
... από την άλλη, αν κάτι έχει δοκιμαστεί και γίνεται όλο και καλύτερο με τον καιρό, δεν το παιδεύω άλλο γιατί όσο εγώ ο/η Ταύρος βόσκω στους αγρούς, θα του/της την πέσει κάποιος/α άλλος/η και θα με μαζεύετε από τα πατώματα.
...έχω γενέθλια ρε από τις 20/4 και μετά, να με χαίρεστε πάντα γερό/ή, τυχερό/ή κι ευτυχισμένο/η. Εγώ, ως απόφαση γενεθλίων θα προσπαθήσω να βρίσκω κάθε μέρα κάτι να με κάνει πιο ευτυχισμένο/η από χθες, λίγο πιο χαρούμενο/η. Θα θυμάμαι ότι η ομορφιά της ζωής είναι στα απλά πράγματα και στους καλοπροαίρετους, όμορφους ανθρώπους. Θα θυμάμαι ότι ο έρωτας αξίζει όταν σου δίνει χαρά, αλλά θα θυμάμαι κι ότι πρέπει να μπορεί να ταιριάξει μέσα στο πάζλ της ζωής μου και της καθημερινότητάς μου, για να μην ψαχνόμαστε ύστερα.

ΔΙΔΥΜΟΙ

Είμαι Δίδυμος και...
...θα βάλω μπροστά τη λογική μου - αυτή είναι άλλωστε και το μόνο που μπορώ να εμπιστευτώ μες τις εκλείψεις και τα μεγαλόσταυρα, μεταφορικά, κυριολεκτικά και αστρολογικά! Ξέρω ότι είμαι Αέρας (ενίοτε κοπανιστός, δεν είναι της παρούσης...) αλλά πρέπει να θυμάμαι ότι η αγάπη είναι πράξεις, και όχι λόγια του αέρα. Να ‘τος πάλι ο αέρας. Καρμικό.
...θα σταματήσω να διστάζω να νιώσω έντονα, βαθιά, και να αφεθώ. Θα σταματήσω να φοβάμαι το «για πάντα», αφού βλέπω ότι εγώ πρώτος/η θέλω να βγω να το φωνάξω να το πω/πως είμαι αμαρτωλός/ή και αγαπώ. Θα σταματήσω να φοβάμαι πως ό, τι δεν έχει ημερομηνία λήξης συντομότερη από τα γιαούρτια στο ψυγείο θα μου κλέψει την ελευθερία μου. Σε κάποιες περιπτώσεις, ελεύθερος/η είσαι μόνο μαζί του/της!
...θα παραδεχτώ πως ότι χάνεις σε έκταση και ποικιλία το κερδίζεις σε βάθος. Βάθος, μια πολύ ενδιαφέρουσα διάσταση με την οποία δεν έχω ασχοληθεί αρκετά ούτε στον εαυτό μου ούτε στις σχέσεις μου. Ευτυχώς που η αρχή θα γίνει με σεξουαλικά βάθη (all credits to planet Pluto) και δεν κινδυνεύω να βαρεθώ με το καλημέρα σας.

ΚΑΡΚΙΝΟΣ

Είμαι Καρκίνος και...
...θα ξεσαλώσω, σε προσωπική τζιχάντ με την έκλειψη. Έλεος πια, δεν μπορώ να εκλείπω από προσώπου γης και να γίνομαι εγώ μόνο χίλια κομμάτια για τον/την άλλο/η. Μέρος του «εκλείπω» είναι το «λείπω». Θέλω κι εγώ να σου λείπω! Θέλω να με αναζητάς κι εσύ, να σηκώνεις κι εσύ το ρημάδι το τηλέφωνο - επίσης, τα sms, ξέρεις, δεν τα έχουνε ποινικοποιήσει ακόμα! Άντε γιατί σύντομα θα παίρνεις και θα λείπω όντως, baby!
...επειδή το να λείπω μόνος/η μου δεν θα με χαροποιήσει και πολύ, θα ανοίξω τα ωραία και μεγάλα Καβουρίσια μου μάτια να βλέπω τριγύρω μου ανθρώπους που με κοιτάνε και λιώνουν, γιατί έτσι κάνω πάντα, ερωτεύομαι τον/την ανάξιο/α και παθαίνω την ερωτική τύφλωση, δε βλέπω τίποτα άλλο. Σφάλμα, μέγα σφάλμα.
... Φέτος ΔΕΝ θα καταπιεστώ. Θέλω γούτσου γούτσου ασορτί με κοκορέτσι και παρήγορες χιλιοειπωμένες οικογενειακές ιστορίες και inside jokes; Αν ήθελα, θα πήγαινα με το σόι στην Άνω Αϊτοράχη. Δε θέλω όμως και ΔΕΝ θα επιτρέψω να με κάνουν ενοχικό/ή και μουρλό/ή οι ψεύτικες κρίσεις καρδιάς της μάνας μου, η οποία, παρεμπιπτόντως, να σου παίξει την καρδιακιά, τύφλα να έχει η Μέριλ Στριπ.

ΛΕΩΝ

Είμαι Καρκίνος και...
...θα ξεσαλώσω, σε προσωπική τζιχάντ με την έκλειψη. Έλεος πια, δεν μπορώ να εκλείπω από προσώπου γης και να γίνομαι εγώ μόνο χίλια κομμάτια για τον/την άλλο/η. Μέρος του «εκλείπω» είναι το «λείπω». Θέλω κι εγώ να σου λείπω! Θέλω να με αναζητάς κι εσύ, να σηκώνεις κι εσύ το ρημάδι το τηλέφωνο - επίσης, τα sms, ξέρεις, δεν τα έχουνε ποινικοποιήσει ακόμα! Άντε γιατί σύντομα θα παίρνεις και θα λείπω όντως, baby!
...επειδή το να λείπω μόνος/η μου δεν θα με χαροποιήσει και πολύ, θα ανοίξω τα ωραία και μεγάλα Καβουρίσια μου μάτια να βλέπω τριγύρω μου ανθρώπους που με κοιτάνε και λιώνουν, γιατί έτσι κάνω πάντα, ερωτεύομαι τον/την ανάξιο/α και παθαίνω την ερωτική τύφλωση, δε βλέπω τίποτα άλλο. Σφάλμα, μέγα σφάλμα.
... Φέτος ΔΕΝ θα καταπιεστώ. Θέλω γούτσου γούτσου ασορτί με κοκορέτσι και παρήγορες χιλιοειπωμένες οικογενειακές ιστορίες και inside jokes; Αν ήθελα, θα πήγαινα με το σόι στην Άνω Αϊτοράχη. Δε θέλω όμως και ΔΕΝ θα επιτρέψω να με κάνουν ενοχικό/ή και μουρλό/ή οι ψεύτικες κρίσεις καρδιάς της μάνας μου, η οποία, παρεμπιπτόντως, να σου παίξει την καρδιακιά, τύφλα να έχει η Μέριλ Στριπ.

ΠΑΡΘΕΝΟΣ

Είμαι Παρθένος και ...
...θα εξασκηθώ στα «όχι». Δεν είναι ότι δεν τα λέω, τα λέω εκεί που δεν πρέπει: στη ζωή, στη χαρά, στον έρωτα. Αντί να τα πω σε φορτικούς συγγενείς και ενοχλητικούς, βαρετούς συντρόφους, και σχέσεις «η χαρά της πενικιλίνης» που έχουν κάνει τον κύκλο τους και τώρα κάνουν κύκλους στο βρόντο.
...θα βάλω σε reality test ό, τι κι όποιον/α έχω καιρό τώρα (χρόνια ίσως, αλλά μην το πούμε παραέξω, κυκλοφορούν και Υδροχόοι και θα μας γιαουρτώσουν) σε βάθρο, υφαίνοντας το μύθο του/της όπως η Πηνελόπη. Αυτά πέρσι, και στο Τέξας. Φέτος, όποιος/α δεν έχει χειροπιαστή παρουσία στη ζωή μου θα αντιμετωπίζεται σα να μην υπήρξε ποτέ και καθόλου. Και δεν έχετε ιδέα τι θα πει «πόρτα» αν δεν την έχετε φάει από Παρθένο.
...θα απαιτώ από τον/την άλλο/η τους ίδιους καλούς τρόπους και το ίδιο ενδιαφέρον για τη σχέση που επιδεικνύω εγώ. Τι είμαι εγώ, δηλαδή, ρε παιδιά, είδος προς εξαφάνιση που σέβομαι κάποιους κώδικες συνύπαρξης; Οι υπόλοιποι, δηλαδή, σπίτια τους, τι μαθαίνουν αν όχι καλούς τρόπους; Τριγωνομετρία;!

ΖΥΓΟΣ

Είμαι Ζυγός και...
...θα ξεπεράσω την έκλειψη με χαρά και τσαχπινιά, σαν τους πιγκουίνους της «Μαδαγασκάρης». Να θυμόμαστε λιγάκι, παρακαλώ, ότι οι πιο γενναίοι άνθρωποι είναι εκείνοι που σκάνε μύτη στα δύσκολα με χαμόγελο που το συναγωνίζεται σε λάμψη και τελειότητα μόνο η τσάκιση του παντελονιού τους, ναι; Άντε, γιατί πήξαμε στις drama queens ολούθε, κι είναι και κακοντυμένες.
...θα θυμίσω σε μερικούς ότι ο Ζυγός είναι το μόνο ζώδιο που συμβολίζεται από ένα αντικείμενο, και μάλιστα το παγκόσμιο σύμβολο της δικαιοσύνης. Μετάφραση, μπορώ να γίνω άψυχος/η σε χρόνο dt, και δικαιότερος/η κι από τον Κρόνο. Κι αυτό θα το μάθεις, χαριτωμενούλη/α που νόμισες ότι μπορείς να μπαινοβγαίνεις στη ζωή μου λες κι είναι πανσιόν, και θα το μάθεις the hard way.
...θα δώσω βάση στα μαθήματα της τελευταίας έκλειψης (οκ, όχι κι άμεσα, να φύγουν οι μώλωπες και να περάσει και το Πάσχα...). Επιζητώ τη σχέση και την ισορροπία - όμως δεν υπάρχει ούτε το ένα ούτε το άλλο αν τρέχω μόνο εγώ, νοιάζομαι μόνο εγώ, βρίσκω λύσεις μόνο εγώ, ακούω μόνο εγώ, έρχεσαι σε οργασμό μόνο εσύ, πληρώνω μόνο εγώ και πάει λέγοντας.

ΣΚΟΡΠΙΟΣ

Είμαι Σκορπιός και...
...θα δώσω λίγη βάση στην υγεία μου, διότι μανούλα με έχει γεννήσει κι εμένα, δε με φτιάξανε στη NASA. Και ξέρω καλά ότι σωματοποιώ τις ηλιθιότητες που μου τυχαίνουν σε χρόνο dt. Αυτά θέλω να προλάβω και τσακίζω όποιον/α μου κουνηθεί με το «γεια σας». Εντάξει, όχι μόνο γι' αυτό, το διασκεδάζω κιόλας, αλλά να χαλαρώσουμε λίγο πασχαλιάτικα. Ανακωχή και γενικό ρεκτιφιέ της υγείας και της ομορφιάς μου, λοιπόν!
...θα παραδεχτώ ότι έχασα, εκεί που έχω χάσει. Ξέρω εγώ που. Και θα χαλαρώσω το γράπωμα των χεριών μου σε έναν άνθρωπο ή μια κατάσταση που όχι μόνο δε βγάζει πουθενά, έχει καταντήσει και εξαιρετικά τοξικός/ή. Θα χαλαρώσω, και θα πιστέψω ότι όλα θα πάνε περίφημα. Θα παραιτηθώ από τον έλεγχο. Για μια φορά. Το ότι ο/η άλλος/η θα πει το Δεσπότη Παναγιώτα και θα νοσταλγήσει την εποχή που έδινα δεκάρα και είχα τον έλεγχο είναι βέβαιο, και θα έχει πολύ γέλιο.
...θα ονειρευτώ, παρασυρθώ, ξεφύγω, ερωτευτώ. Όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά, αλλά ναι, ο έρωτας πρέπει να είναι παραμύθι, και φευγιό και όνειρο. Αν γίνει υποχρέωση δεν είναι έρωτας, είναι η εφορία, την οποία καθόλου δε θέλω να θυμηθώ χρονιάρες μέρες.

ΤΟΞΟΤΗΣ

Είμαι Τοξότης και...
...θα ζήσω την ερωτική μου εβδομάδα ωσάν βεγγαλικό του Πάσχα: θα κάνω σαματά, θα είμαι εντυπωσιακός/ή, και θα φωτίσω τις ζωές των άλλων!
...θα είμαι αληθινός/ή απέναντι στον έρωτά μου, δε θα είμαι ωφελιμιστής/στρια και δε θα την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια όταν τα πράγματα γίνονται σοβαρά και ο/η άλλος/η θέλει πράγματα από μένα. Ιδίως όταν η λέξη «πηδηματάκια» έχει διάφορες αναγνώσεις!
...θα είμαι γενναιόδωρος/η, κάτι που άλλωστε είναι μέσα στη φύση μου, αλλά θα βάλω λίγο μπροστά κι αυτή την έρμη φιλοσοφική χροιά του ζωδίου μου. Θα ψάχνω και λίγη ουσία και βάθος κάτω από τα Ddcups ή τα 6packs, γιατί εγώ ξέρω τι παθαίνω όταν μετά το «δια ταύτα» δε μπορώ να συζητήσω μαζί του/της ούτε τη συνταγή της μαγειρίτσας. Η οποία μαγειρίτσα και μαγειρική δε θα μπορούσε να με νοιάζει λιγότερο, έχω κι ένα μπλιαχ με τα έντερα, αλλά το αναφέρω για να καταλάβετε ως πού φτάνω.

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Είμαι Αιγόκερως και...
...θα χαμογελάω περισσότερο. Εντάξει, όχι όσο να ψάχνεται ο περίγυρός μου για κλινική, αλλά τέλος πάντων θα σταματήσω να κυκλοφορώ λες κι έχω μόνιμα πονόδοντο. Έχουνε βρεθεί και μερικοί/ές στο παρελθόν που χαμογέλαγα και λιώνανε, δε μπορεί, καλά θα το κάνω.
...θα δικαιώσω τη φήμη περί τράγων και sex machine και θα του/της δώσω να καταλάβει. Δηλαδή, όπου διαβάσετε για το ζώδιό μου όλο δουλειά, καριέρα και αξιώματα. Αυτό δηλαδή, ένα καλό έχουμε κι εμείς, δεν το γράφουνε μπας και χαλάσουν την πιάτσα. Αλλά όχι, δε θα τους περάσει.
...θα σταματήσω να παριστάνω τον κυματοθραύστη στις σχέσεις μου/στο γάμο μου. Ιδίως αν το άλλο μισό παριστάνει την τρελή του Σαγιό. Έχεις βρεθεί με 12 μποφόρ στο βόρειο Αιγαίο; Ε, άμα έχεις βρεθεί, ξέρεις ότι ο κυματοθραύστης είναι να είχαμε να λέγαμε κάτι τέτοιες ώρες. Κι επειδή ο Πλούτωνας στο ζώδιό μου με έχει στα 12 μποφόρ συνεχώς, ας χαλαρώσω κι εγώ λιγάκι να δούμε τι θα μείνει χωρίς τον/την Αιγόκερω να τρέχει να κάνει συνεχώς damage control.

ΥΔΡΟΧΟΟΣ

Είμαι Υδροχόος και...
...θα σταματήσω να παριστάνω τον τουρίστα σε πράγματα, σχέσεις και καταστάσεις που αν τις αφήσω να λειτουργήσουν στον αυτόματο θα μου αλλάξουν τη ζωή με τρόπο που θα το φυσάω και δε θα κρυώνει επί δεκαεφτά μετενσαρκώσεις.
...θα φροντίσω να συμπεριλαμβάνω τον/την άλλο/η στη ζωή, τις αποφάσεις και τα θέλω μου, διότι αλλιώς όλα μου τα κηρύγματα περί ανθρωπισμού και ισότητας είναι φάλτσα μουσική. Ανθρωπισμός απρόσωπος δε νοείται, ο ανθρωπισμός έχει κέντρο τον άνθρωπο. Ιδανικά, τον άνθρωπό σου.
...θα διασκεδάζω εκπλήσσοντας όλους όσους με θεωρούν τσίρκο μεντράνο, με ικανότητες και επιλογές που δε μου τις είχαν με την καμία. Θα γελάω ενδόμυχα με τις έκπληκτες φάτσες και θα καρπώνομαι την επιτυχία. Θα είμαι λιγότερο εγωιστής/στρια, αναγνωρίζοντας πως χωρίς τον/την άλλο/η, δε θα ήμουν εδώ που είμαι, και όπως είμαι.

ΙΧΘΕΙΣ

Είμαι Ιχθείς και...
...θα αποφύγω να ταυτιστώ με το Θεάνθρωπο ως προς το σημείο που παίρνει απάνω Του τις αμαρτίες του κόσμου όλου. Εγώ είμαι θνητός/ή, και πολύ καλό παιδί κατά γενική ομολογία, αλλά λογαριασμό μπορώ να δώσω μόνο για τις δικές μου τις αμαρτίες. Και πάλι, λογαριασμό. Όχι απολογία.
...θα ερωτευτώ, εξελιχθώ, ταξιδέψω! Ει δυνατόν όλα μέσα σε έναν έρωτα! Θα αφήσω τον/την άλλο/η να γίνει μέντορας και να με διδάξει. Θα αποφύγω να κάνω τη Μαρία της σιωπής ως προς τις δικές μου ανάγκες, εκτός αν ο δεσμός μου έχει αποδεδειγμένα κληρονομικό χάρισμα (χλωμό).
...θα είμαι ανόητος/η αν εμπλακώ ξανά σε αρρωστημένες ιστορίες όπου παριστάνω το αποκούμπι/λιμάνι/τρίτο πρόσωπο/κορόιδο με επιτυχία αντάξια του παλιού, λαμπερού Χόλιγουντ. Αν ξαναμπλέξω εκεί δε μου φταίει καμία έκλειψη και κανένας πλανήτης παρά μόνο το κεφάλι μου. Το οποίο μπορώ να απασχολήσω πιο δημιουργικά, πώς θα προσεγγίσω τον/τη θεό/ά καινούργιο/α γείτονα/ισσα για παράδειγμα.
http://www.stardome.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: