Μέρος Δ: Τρεις ηθοποιοί των Νέων Πρωταγωνιστών μιλούν για την ομάδα τους. - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Κυριακή, Οκτωβρίου 20, 2013

Μέρος Δ: Τρεις ηθοποιοί των Νέων Πρωταγωνιστών μιλούν για την ομάδα τους.


________________________________________________
   Ακολουθεί συνεντευξη με τον Θωμα Κουτσουμπια    
________________________________________________
-Ποιος ο ρολος σας στο θεατρο και πως σας εγινε η προταση να συμμετάσχετε;
Στην παρασταση παριστανω έναν φοιτητη, τον Θαναση, ο οποιος περπαταει με μια φιλη του και συζητανε την κατασταση που επικρατει στην Ελλαδα και το ενδεχομενο να φυγουν στο εξωτερικο, διοτι οι συνθηκες εκει είναι καλυτερες. Οσον αφορα την προταση, ειχα παρακολουθησει την παρασταση που εγινε το Μαιο, καθως δεν ημουν μελος της ομαδας τοτε και επειδη μου αρεσε πολύ μιλησα με τον Βασιλη και του ειπα αν μπορω να ενταχθω και εγω στην ομαδα και ετσι μου εδωσε ένα ρολο σε αυτην την παρασταση. 

-Υπαρχουν σκηνες που σας δυσκολεψαν ή πιστευετε θα εχετε δυσκολια;
Εγω παιζω σε μια μονο σκηνη προς το τελος της παραστασης οποτε ο βαθμος δυσκολιας μειωνεται εκ των πραγματων. Παρολ’ αυτα επειδη δεν εχω μεγαλη εμπειρια από θεατρικες παραστασεις χρειαστηκε αρκετη δουλεια για να μπορεσω να ανταποκριθω στο ρολο. Πιστευω ότι εχουμε δουλεψει αρκετα και δεν θα αντιμετωπισω καποιο προβλημα στο συγκεκριμενο ρολο.

-Μιλήστε μας για την συνεργασία με την ομαδα των Νεων Πρωταγωνιστων!
Η συνεργασια μου με την ομαδα ηταν εξαιρετικα καλη και εποικοδομητικη. Εμαθα παρα πολλα πραγματα μεσα από τις προβες και με τη βοηθεια του σκηνοθετη απεκτησα ανεση και βελτιωθηκα. Η συμμετοχη μου σε μια θεατρικη ομαδα αποτελουσε μεγαλη μου επιθυμια και οι Νεοι Πρωταγωνιστες μου εδωσαν την ευκαιρια να γινω μελος της ομαδας τους και να συμμετασχω και εγω στην παρασταση πραγματοποιωντας ετσι την επιθυμια μου. Το αποτελεσμα της καλης συνεργασιας πιστευω θα φανει και την ημερα της παραστασης.

– Τι ήταν αυτό που σας κέντρισε το ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο έργο και θελήσατε να συμμετασχετε σε αυτήν την παράσταση;
Το πρωτο πραγμα που μου κεντρισε το ενδιαφερον ηταν το ιδιο το θεμα του εργου. Είναι ένα αρκετα συγχρονο θεμα που απασχολει τους περισσοτερους ανθρωπους, ιδιαιτερα στην εποχη μας και ειμαι πολύ χαρουμενος που ενσαρκωνω και εγω έναν ρολο στην συγκεκριμενη παρασταση. Από εκει και περα μου αρεσει παρα πολύ ο χωρος του θεατρου και με αυτόν τον τροπο μου δινεται η ευκαιρια να δοκιμασω τις δυνατοτητες μου στην υποκριτικη. Και όταν ειδα την παρασταση τον Μαιο θεωρησα ότι θα ηταν μια πολύ καλη εμπειρια για μενα να αποτελω μερος των Νεων Πρωταγωνιστων.

-Τι γευση σας εχει αφησει η συνεργασια σας με την ομαδα; -Η θεματικη του εργου ποια είναι;
Το εργο πραγματευεται μεσα από μια χιουμοριστικη οπτικη την ΄΄κοντρα΄΄ αναμεσα στην αγαπη και το χρημα στην συγρονη Ελλαδα. Μεσα από τον ερωτα δυο παιδιων αναδεικνυεται η δυναμη της αγαπης, η οποια μπορει να αλλαξει τη τις αποψεις των ανθρωπων και τη σταση τους απεναντι στη ζωη. Οσον αφορα τη συνεργασια μου με την ομαδα, αυτή μου εχει αφησει μονο θετικες εμπειριες. Το ενδιαφερον μου για το θεατρο εχει μεγαλωσει και ελπιζω να μην σταματησει εδώ. Αυτό οφειλεται στο καλο κλιμα και στην καλη διαθεση που υπαρχει μεσα στην ομαδα, καθως και στη σημαντικη βοηθεια του σκηνοθετη.

________________________________________________
   Ακολουθει συνεντευξη με την Εβιτα Τσοδουλου   
________________________________________________

-Ποιος ο ρολος σας στο θεατρο και πως σας εγινε η προταση να συμμετάσχετε;
Ο ρολος μου είναι μια φοιτητρια η οποια μοιραζεται τις σκεψεις της για το ενδεχομενο να φυγει και να ακολουθησει τους γονεις της στο εξωτερικο.Περα από αυτό όμως ειμαι ιδιαιτερα χαρουμενη γιατι μου δοθηκε η ευκαιρια να συμμετασχω και στο χορευτικο “Die for you” το οποιο κρυβει πολλες εκπληξεις για το κοινο!! Οσον αφορα την προταση ειχα μαθει ότι θα παιχτει η συγκεκριμενη παρασταση και επειδη μου αρεσε σαν ιδεα μιλησα με τον σκηνοθετη και μου προτεινε τον ρολο για την μελλοντικη παρασταση ,καθως τοτε δεν υπηρχαν διαθεσιμοι ρολοι, οποτε με τα χαρας δεχτηκα να συμμετασχω στην θεατρικη ομαδα!!!

-Υπαρχουν σκηνες που σας δυσκολεψαν ή πιστευετε θα εχετε δυσκολια;
Οσον αφορα τον ρολο μου σαν φοιτητρια δεν δυσκολευτηκα ιδιαιτερα καθως είναι μικρη σκηνη, παρολο αυτά δουλεψα αρκετα τον ρολο μου για να μην εχω αγχος στην παρασταση και να ανταποκριθω οσο το δυνατον καλυτερα! Για την συμμετοχη μου στο χορευτικο όμως τα πραγματα είναι διαφορετικα καθως χρειαστηκαν πολλες προβες προκειμενου να συγχρονιστουμε και να ειμαστε ανετες την μερα της παραστασης! Το αποτελεσμα θα σας εκπληξει!

-Μιλήστε μας για την συνεργασία με την ομαδα των Νεων Πρωταγωνιστων!
Η συνεργασια με τα υπολοιπα μελη της ομαδας ηταν παρα πολύ καλη και παρα πολύ ευχαριστη. Δεν ημαστε επαγγελματιες ηθοποιοι οποτε βοηθουσαμε ο ενας τον αλλον οπου χρειαζοταν. Βεβαια η βοηθεια του σκηνοθετη μας λειτουργησε καταλυτικα καθως μας καθοδηγουσε σε κάθε προβα με αποτελεσμα να γινομαστε ολο και καλυτεροι. Περασαμε παρα πολλες ωρες στις προβες και η αληθεια είναι ότι γελασαμε παρα πολύ. Σε αυτό βεβαια βοηθησαν τοσο οι αστειες σκηνες της παραστασης οσο και το καλο κλιμα που επικρατουσε μεταξυ μας. 

– Τι ήταν αυτό που σας κέντρισε το ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο έργο και θελήσατε να συμμετασχετε σε αυτήν την παράσταση;
Η αληθεια είναι ότι με κεντρισε περισσοτερο η ιδεα ότι αγνωστοι ανθρωποι μεταξυ τους θα συνηπηρχανε για αρκετο καιρο εχοντας έναν κοινο στοχο. Από εκει και περα το προσωπικο μου ενδιαφερον για το θεατρο ηταν αυτό το οποιο με εκανε να το ψαξω λιγο παραπανω και όταν ηρθε τελικα η προταση από τον βασιλη θελησα να «εκμεταλλευτω » την ευκαιρια και να συμμετασχω σε αυτην την θεατρικη παρασταση, η οποια από μονη της είναι ενδιαφερουσα, καθως θιγει με έναν ιδιατερο και χιουμοριστικο τροπο τα κοινωνικα ζητηματα. 

-Τι γευση σας εχει αφησει η συνεργασια σας με την ομαδα; -Η θεματικη του εργου ποια είναι;
Ξεκινωντας με την θεματικη του εργου βρισκομαστε στην Ελλαδα του 2022 ο ομιλητης αναφερεται σε μια ιστορια που εγινε πριν από 10 χρονια οπου η οικονομικη κριση στην ελλαδα προκαλουσε πολλα προβληματα. Παραλληλα περα από την γενικη κατασταση εκεινης της εποχης το εργο θιγει και άλλο ένα θεμα τον ερωτα δυο νεων παιδιων ,ο οποιος βεβαια βρισκεται αντιμετωπος με διαφορες καταστασεις. Οσο βεβαια φτανουμε στο τελος θα αποδειχθει ότι τιποτα δεν είναι πιο δυνατο από την αγαπη, ότι τα χρηματα δεν μπορουν να εξαγορασουν τα ονειρα και ότι οι ανθρωποι μαθαινουν από τα λαθη τους και αλλαζουν. Η συνεργασια μου με την ομαδα ηταν παρα πολύ καλη και ευελπιστω να υπαρξει και συνεχεια.

________________________________________________
   Ακολουθει συνεντευξη με την Πελα Δινοπουλου   
________________________________________________
-Με τους συναδελφους σας τι κλιμα επικρατεί; Που συναντησατε δυσκολιες;
Με τους συναδέλφους μου επικρατεί ένα ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα. Και με αυτούς που συνεργάστηκα την πρώτη φορά, αλλά και με τους καινούριους οι πρόβες μοιάζουν με απογευματινό καφέ μιας μεγάλης παρέας. Χαβαλές, αστεία, πλάκες δεν λείπουν ποτέ μεταξύ μας, σε συνδυασμό πάντα με την δουλειά στους ρόλους μας ο καθένας. Κανείς μας δεν καταλαβαίνει πως περνάει η ώρα και όλοι ανυπομονούμε για την επόμενη συνάντηση! 
Παρ’ όλα αυτά, ακόμα και οι δυσκολίες είναι μέρος του θεάτρου, πόσο μάλλον όταν έχεις να αντιμετωπίσεις έναν κόντρα ρόλο, σαν τον δικό μου! Σίγουρα δεν είναι όλα ρόδινα, όμως με την βοήθεια των συναδέλφων και κυρίως του δημιουργού των Νέων Πρωταγωνιστών, τον Βασίλη, όλα τα εμπόδια σβήνουν απ’ τον χάρτη!

-Γιατι δεχτηκες να συμμετασχεις σε θεατρικη ομαδα; Εχεις ασχοληθει στο παρελθον με αλλη θεατρικη ομαδα; Πιστευεις οτι μπορει καποιος να δει ή να παει στο θεατρο εν οψη οικονομικης κρισης;
Δεν δέχτηκα να συμμετέχω, το ζήτησα! Το θέατρο είναι ένας χώρος που με εξιτάρει. Είναι απίστευτο το συναίσθημα να υποδύεσαι κάποιον άλλον πάνω στην σκηνή, να μπαίνεις στην δική του ιδιοσυγκρασία και στα δικά του συναισθήματα με απώτερο σκοπό το χειροκρότημα. Γιατί, ως γνωστόν, όλα εκεί κρίνονται!
Στο παρελθόν δεν είχα ασχοληθεί με άλλη θεατρική ομάδα. Όμως, συμμετέχω από πέρυσι στους Νέους Πρωταγωνιστές, η ομάδα είναι δυνατή και διαρκώς μεγαλώνει και πραγματικά θέλω να μείνω όσο πιο πολύ μπορώ! 
Η οικονομική κρίση σίγουρα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας τα τελευταία χρόνια. Είναι φυσικό ο κόσμος να στερεί πολλά στην προσωπική του διασκέδαση και ψυχαγωγία, όμως θεωρώ ότι το θέατρο δεν είναι και δεν θα έπρεπε να θεωρείται «ακριβή πολυτέλεια». Άλλωστε, πλέον δίνονται δυνατότητες να παρακολουθήσει κάποιος θέατρο με ελάχιστο ή καθόλου αντίτιμο. Ως φορέας πολιτισμού, καλό θα ήταν να μην παραγκωνίζεται. Η κρίση ας μείνει μόνο στην οικονομία, ας μην περάσει και στην προσωπικότητα και στην ψυχή μας!

-Εσάς πως θα σας δούμε πάνω στη σκηνή; Στα παρασκήνια πως είναι οι πρόβες μεταξύ σας; 
Ο ρόλος μου, όπως προανέφερα, είναι ένας κόντρα ρόλος. Αν και γυναίκα, υποδύομαι τον Αντώνη, ένα νεαρό φοιτητή Λογιστικής, ιδιαίτερα συνεσταλμένο και πιστό στις διαταγές του Καρόλου, του πλούσιου θείου του. Όμως, όλα ανατρέπονται, όταν ο Αντώνης ερωτεύεται την Μόνικα. Η συνέχεια επί σκηνής!!
Στα παρασκήνια πάντα υπάρχει λίγο περισσότερο άγχος, δημιουργικό ευτυχώς! Μια ματιά στα λόγια μας της τελευταίας στιγμής, τελικό μακιγιάρισμα και χτένισμα, τελευταίες αγκαλιές και ευχές για καλή επιτυχία λίγο πριν σηκωθεί η αυλαία…

-Μελλοντική συνεργασία με τους Νέους Πρωταγωνιστές θα ήταν πιθανό ενδεχόμενο; Αν θέλατε να παίξετε έναν ρόλο τι ρόλος θα ήταν και τι έργο; Ένα δικό σας μήνυμα στους συνεργάτες σας... 
Από πλευράς μου, θα ήθελα πάρα πολύ να συνεχίσω στους Νέους Πρωταγωνιστές. Η ομάδα με εμπνέει και μέρα με την μέρα ανακαλύπτω καινούρια πράγματα, γεγονός που δεν παρακάμπτεται! 
Αν είχα να επιλέξω κάποιον ρόλο, θα διάλεγα σίγουρα μία κωμωδία και τον εαυτό μου σε ρόλο διασκεδαστή, καθώς μου αρέσει να κάνω τους γύρω μου να γελάνε. Η’ αντίστοιχα σε κάποιο παιδικό παραμύθι.
Όσον αφορά τους συνεργάτες μου, θέλω να ευχηθώ σε όλους τα καλύτερα από καρδιάς! Να είστε όλοι τόσο δημιουργικοί όπως τώρα! Να παλεύετε για αυτά που θέλετε και να μην το βάζετε κάτω. Ακόμα και η αποτυχία, κάτι μας μαθαίνει! Και φυσικά, να μην ξεχνάτε να χαμογελάτε! Καλή επιτυχία σε όλους μας! Η παράσταση έρχεται! 

-Ποιος ο ρολος σας στο θεατρο και πως σας εγινε η προταση να συμμετάσχετε;
Στο έργο «Ο Σκρουτζ γίνεται αρνάκι», υποδύομαι τον Αντώνη, ανιψιό του Κάρολου Μπινέ, που σπουδάζει λογιστικά και εξαρτάται εξ ολοκλήρου από τον πλούσιο θείο του. Ένα παιδί ντροπαλό, συνεσταλμένο, σίγουρα άτολμο και χωρίς πρωτοβουλίες που κάνει στροφή 180 μοιρών μόλις γνωρίσει τον έρωτα, την Μόνικα! Και όλα αυτά δοσμένα στην Ελλάδα της κρίσης, όχι μόνο οικονομικής. 
Έμαθα για τους Νέους Πρωταγωνιστές μέσω της φίλης μου και συνεργάτιδάς μου πλέον, Μαρίας Τζουμακάρη. Αυτή με έφερε σε επαφή με τον Βασίλη, δοκιμάσαμε τα λόγια και κάπως έτσι δώσαμε τα χέρια! Ευχαριστώ από καρδιάς και τους δύο για την ευκαιρία αυτή! Και θα προσπαθήσω να τους βγάλω ασπροπρόσωπους! 
Ραντεβού την 1η Νοεμβρη, λοιπόν! Να είστε όλοι εκεί!!
___________________________________________________
Για να δειτε τη συνεντευξη του δημιουργου των Νεων Πρωταγωνιστων καντε κλικ > ΕΔΩ <
Για να δειτε τις συνεντευξεις των Εμμανουηλ-Θεοδοσατου-Χατζηαντωνογλου κλικ ΕΔΩ
Για να δειτε τις συνεντευξεις των Πασχαλιδη-Καλαιτζη-Θεοδοσατου κλικ ΕΔΩ
Για να δειτε τη συνεντευξη των Παπαδοπουλου-Τζουμακαρη-Χαριτιδου κλικ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: