Συνέντευξη ''Νεων Πρωταγωνιστων'', Μερος ζ' - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Παρασκευή, Απριλίου 26, 2013

Συνέντευξη ''Νεων Πρωταγωνιστων'', Μερος ζ'


Αγαπητοί αναγνωστες του περιοδικου μας, συνεχίζουμε τη σειρα συνεντεύξεων των 
Βιβη Μ-Ποπη Γ.-Αθανασιο Κ.Μαργαριτιδη
των ''Νεων Πρωταγωνιστων''
 Μέρος ζ' 

                                                              Music 
1-Mε τι ασχολειστε στην προσωπικη σας ζωη;
Αθανασιος Κ.Μαργαριτιδης: Ακολουθώ το επάγγελμα που έχω σπουδάσει (Γεωπόνος) ως ελεύθερος επαγγελματίας.

2-Τι σχεδια εχετε για το μελλον; 
Αθανασιος Κ.Μαργαριτιδης:Σχέδια υπάρχουν πολλά σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο στην χώρα όσο και στο εξωτερικό.

3-Εχετε την μουσικη επιμελεια της παραστασης, καθως ειστε και δημιουργος. Πειτε μας λιγα λογια για την μουσικη, το ειδος που λατρεύετε και συνθετετε. 
Αθανασιος Κ.Μαργαριτιδης:Η μουσική αποτελεί καθαρά τρόπο έκφρασης. Είναι μετάδοση ενέργειας με οδηγό τα συναισθήματα. Το μόνο που ζητάει απ' τον ακροατή είναι να την νιώσει. Πειραματίζομαι με διάφορα μουσικά είδη ενώ τελευταία ασχολούμαι με αυτό της future garage . Φυσικά σ' αυτό βοηθούν και οι διάφορες μουσικές επιρροές που έχω.

4-Πιστευετε θα εχετε οποιαδηποτε δυσκολια;
Αθανασιος Κ.Μαργαριτιδης:Δυσκολίες ζει όλη η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια πόσο μάλλον η μουσική βιομηχανία και οι καλλιτέχνες. Προσωπικά η μουσική αποτελεί ένα ευχάριστο-δημιουργικό ίσως ταυτόχρονα και επαγγελματικό χόμπυ.
-Κανετε κλικ για μεταβαση στη σελιδα του μουσικοσυνθετη:  www.soundcloud.com/roadii

                                                      Make up artists
1-Mε τι ασχολειστε στην προσωπικη σας ζωη;
Ποπη Γ: προσπαθω να περναω οσο το δυνατον καλυτερα
Βιβη Μ: αυτην την περιοδο εχω ξεκινησει την πρακτικη μου πανω στον τομεα που ασχολουμαι, την αισθητικη που φετος θα παρω το πτυχιο μου και ταυτοχρονα δουλευω στην θεατρικη ομαδα σαν μακιγιεζ!

2-Τι σχεδια εχετε για το μελλον; Η καταγωγη σας ειναι απο τη Θεσσαλονικη;
Ποπη Γ:θα περιμενω να τελειωσω με την σχολη και την πρακτικη μου και μετα θα ασχολουμε σιγα σιγα με το επαγγελμα μου. Καταγομαι απο την βεροια αλλα μενω εδω και χρονια στην θεσσαλονικη 
Βιβη Μ:η καταγωγη μου ειναι απο το λιτοχωρο αλλα γεννηθηκα κ μεγαλωσα στη θεσ/νικη..για το μελλον σκεφτομαι κ ελπιζω να αποκτησω το δικο μου ινστιτουτο, να γινω μια απο τις καλύτερες μακιγιεζ στο χωρο της τηλεορασης, θεατρου και να διοργανωνω πολλα σενιμαρια πανω στο μακιγιαζ!

3-Ποιος ο ρολος σας στο θεατρο και πως σας εγινε η προταση να συμμετάσχετε;
Ποπη Γ:ειμαι μακιγιεζ και η προταση εγινε απο τον αδερφο μου και δημιουργο της παραστασης
Βιβη Μ:ο ρολος μου στο θεατρικο ειναι το μακιγιαζ! Ειχα την τιμη να γνωρισω τον βασιλη και να μαθω πως θα ανεβασει μια παρασταση, φιλανθρωπικη, για τα παιδια με ειδικες αναγκες! Συγκινηθηκα με αυτη την ιδεα κ προσφερθηκα να γινω μια απο τις μακιγιεζ!

4-Υπαρχουν σκηνες που σας δυσκολεψαν ή πιστευετε θα εχετε δυσκολια;
Ποπη Γ:καθολου...ολα τα μακιγιαζ που χρειαστηκαν για την παρασταση τα εχουμε διδαχθει παρα πολλες φορες
Βιβη Μ:μπορω να ομολογησω πως το μονο αγχος μου ειναι ο ρολος της γιαγιας, καθαρα για το μακιγιαζ γιατι αλλαζει ολο το προσωπο κ πρεπει να το πιστεψει αυτο ο κοσμος! Να γινει αληθινη...

5-Πως αντεδρασε η οικογενεια σας οταν τους ανακοινωσατε τη συνεργασια σας με την ομαδα;
Ποπη Γ:αναμενομενο να χαρει λογου της απλης συμμετοχης αλλα και ενα συν στο βιογραφικο μου
Βιβη Μ:οταν το ανακοινωσα στην οικογενεια μου ενιωσα μεγαλη χαρα μαζι τους γιατι σιγα σιγα το ονειρο μου θα γινει πραγματικοτητα κ ειναι συνεχεια στο πλευρο μου, σε καθε κινηση μου!


Σας ευχομαστε καλη επιτυχια!!

Διαβάστε επίσης τις συνεντεύξεις των Νέων Πρωταγωνιστών:
Μαρια Τζουμακαρη - Ειρηνη Εμμανουηλ
Μαρια Γεωργιου - Ναυσικα Θεοδοσατου
Ελπινικη Ραφαελα Κεσιδου - Μακης Θεοδοσατος
Κατερινα Χαριτιδου - Χαιδω Καλολιμνιωτη
Πελα Δινοπουλου - Νικολας Κολυμβανος
Χρυσανθη Σταμου - Ειρηνη Βυσσινη
Vivi Mpantia-Popi Ye.-Athanasio K.Margaritidi
Σωτηρια Μπιροζη - Σταυρος Σιαγιαλιδης
Συνέντευξη με τον δημιουργό της ομαδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add